Die effektiewe bestuur van 'n konstruksie onderneming se gereedskap en toerusting is belangrik vir die sukses van die onderneming omdat dit die vrae beantwoord:
- Waar is ons toerusting en wanneer word dit beskikbaar.
- Word dit koste doeltreffend aangewend?
Die stelsel is ontwerp vir die interne en eksterne verhuring van ‘n onderneming se gereedskap en toerusting. Dit hou boek van die beweging van die bates tussen die sentrale stoor en terreine en stel u so in staat om te alle tye te weet waar die toerusting is en wat die status daarvan is.
Toerusting register
Met die toerusting register kan u die volledige toerustinglys sien, gegroepeer in groepe en kategorieë. U kan dan, deur 'n item te kies, die status van die item asook ander tersaaklike inligting sien.
Item Onderhoud
Met die Item Onderhoud module kan u die huidige status van 'n item sien, en nuwe data vir die item bywerk of verander. U is ook in staat om verskeie prysreëls vir elke item op te stel. Voorbeeld:Interne koers is R150.00 per dag en verhuring aan 'n eksterne klient is R240.00 per dag plus 'n bykomende R20.00 per uur.
Gebruiksopsporing
U kan die beweging en gebruik van die items tussen terreine oor ‘n tydinterval volg.
Gebruik kan per km of uur bereken word.
Dit vorm die basis om die gebruiker te faktureer vir die item .
Fakturering
Fakturering (Invoice Run) genereer maandeliks fakture vir die verhuur / verkoop van toerusting aan terreine.
Twee soorte fakture word gegenereer, nl. 'n interne en 'n eksterne faktuur:
- Die interne faktuur slaan ’n projek aan vir die koste van die toerusting gebruik en bepaal inkomste t.o.v. die terrein
- Die eksterne faktuur skep 'n BTW-faktuur vir die eksterne kliënt en bereken 'n inkomste-inskrywing vir die Toerusting afdeling.
Verslae
Al die verslae kan na PDF uitgevoer word of per e-pos direk aan kliënte / terreine gestuur word. Verslae sluit item geskiedenis in waar die gebruiker die gebruik van toerusting kan naspeur.
Wins- / verliesverslae kan bestuur help met besluite betreffende die toerusting, om te hou / verkoop. Historiese fakture is ter enige tyd beskikbaar .
Rooster funksionaliteit (Grid
functionality)
Inligting is in ‘n rooster, soortgelyk soos Excel, beskibaar.
U kan aanpassings aanbring deur kolomme te herrangskik, of om die breedte van die rooster op enige manier te verander soos u goed dink. U kan sekere kolomme groepeer, filter vir sekere data, kolomme verwyder en kolomme byvoeg. U kan ook die rooster data uitvoer.